20 ноември 2011 г.

За татуировките, мивките и питоните

Нали знаете - хората се делят на два типа - такива с татуировки и такива, които се страхуват от хора с татуировки. До неотдавна бях от втория вид, обаче наскоро реших да премина от другата страна на монетата и да взема да се тунинговам с нещо, дето да избива рибата.

Първо си мислех да си татуирам един скорпион отпред на... балкона, та да може като ходя в тръс(т) или галоп (и особено на токчета) скорпионът да изглежда все едно ме е налазил. Обаче две неща ме отказаха.
Първо, представих си как ден по ден се справям с припаднали, неиздържали на гледката баби с високо кръвно, и със самоотвержени борци срещу скорпионите, които се опитват да ме спасят от смъртна опасност. Второ, тоя скорпион хубаво сега е скорпион, ама като стана на 70, повече ще го докарва на питон около пъпа. Аа, не, мерсим. Друга идея ми трябва.

По това време имах едно гадже, казваше се Гошо, обаче не можах да реша дали Gosho84 или Go6o84 е по-правилно да се напише. Затова реших вместо да ходя с правописни грешки върху себе си до края на дните си, да се спра на нещо по-неангажиращо. Пък и Гошо '84 две седмици след това беше заменен от Пепо '82 и голямо драскане щеше да падне тъй или иначе.

Отидох при един младеж, дето прави татуировки и дупчи на всякакви места, да даде някакъв съвет, и без това беше експериментирал върху себе си в промишлени количества.

Той ме погледна и вика да си татуирам един китайски йероглиф, много щял да отива на цвета на очите ми и изобщо цялостно да ме отваря (за какво и кого и до днес продължава да е мистерия за мен). Избрах си един йероглиф, който според младежа означавал "Аз къртя мивки" - точно описание на мен! Пих две ракии за кураж и след един час имах нова-новеничка татуировка.

Обаче като отидох на пазара в Илиянци за нови маратонки на другия ден, сред продаваческата гилдия настана голям смут с елементи на разсъждение върху точния смисъл на написаното. Накрая беше постигнато единодушие, че най-близкият превод на татуировката ми се доближава до: "Снощи се изпиках на Великата китайска стена, на баба ми селото е по-голямо от Пекин, долу Ху Дзинтао!".

Тогава реших вече да пазарувм само от мола и ако наоколо няма чистокръвни китайци или китайски филолози, да казвам, че на татуировката ми пише: "Телефонът ми е 0888 45 48 12".

Доста е практично.

А вие какво сте (бихте) си татуирали? 

 

2 коментара:

  1. Хахаааааа, а сега де...пеперуда на глезена или морско конче. Дори имах по едно време - временна. Тънките глезена са едно от малките достойнства на дорийските ми крака;))

    ОтговорИзтриване